neděle 24. září 2017

Inktober v Bellmoralském stylu

Inktober budu plnit poprvé.
Minulá léta jsem o tom sice mnohokrát uvažovala, nikdy jsem se ale do toho nezapojila. Snad i proto, že jsem nebyla schopná každý den něco udělat. Přes prázdniny jsem si na to ale jakž takž zvykla, že jsem každý den tvořila, teď, co ale začala škola už mi to nevychází tak, jak bych chtěla. Pro mě začala doba prokrastinace. Třeba zrovna včera večer jsem zjistila, že mám vlastně na konci září odevzdávat flipbook (ze kterého nemám hotovou ani polovinu). A místo abych pracovala na flipbooku, otevřela jsem Photoshop, udělala si plakátek k Inktoberu a pak začala psát tento článek. Inktober je ale parádní v tom, že mě přeci jen popožene k tomu každý den něco udělat a protože jsem nechtěla plnit podle oficiálního zadání, sepsala jsem si své, zaměřené výhradně na můj RP svět Bellmoral.

Tohle je pro mě příležitost, představit opět známé i méně známé postavy a nakreslit třeba i postavy hráčů, kteří u mě píší, ale přitom jsem je nikdy předtím nenakreslila. Každý si může pod jednotlivými slovy představit, co chce. Kdo můj svět, mé postavy, zná, může předvídat, co se pod jakým slovem skrývá - sama ale mám v hlavě jen nejasné obrysy. Tuším, že sem tento článek zveřejňuji už teď, aby mi byl inspirací Inktober skutečně plnit. Když jsem ale nesekla s kreslením lidí, neseknu snad ani s tímto.

Držte mi palce!

1 komentář: