sobota 28. října 2017

Inktober | část 3.

Byla jsem přesvědčena, že bych články k Inktoberu mohla přidávat každou sobotu. Nebudu lhát, když řeknu, že jsem byla v minulém týdnu naprosto neproduktivní a do ničeho se mi zrovna nechtělo - nehledě na to, že se setkalo pár písemek, kterým jsem se musela věnovat alespoň tak, aby se neřeklo. Kreslení šlo tedy stranou a já se můžu jen divit, jak to, že jsem o čtyři dny pozadu. Myslím, že budu Inktober plnit ještě i v listopadu, tedy to bude takový můj Inkvember.
A taky jsem došla k názoru, že jsem už dlouho nekreslila Fantoma, Grantaira,... no prostě nějakého člověka. Nic to nemění na tom, že tohle je snad nejhorší část mého Inktoberu (nevím, jestli se mám smát nebo brečet).

« předchozí část || následující část »

15. den - alchymista | Alcyon
Této postavě jsem ze začátku působení na tomto blogu věnovala samostatný článek. Mám tuto postavu opravdu moc ráda, a o to více mě také mrzí, že jsem si s obrázkem nedala více práce. Myslím, že jsem v ten den neměla ani moc náladu kreslit, nebo nevím, jednoduše jsem stresovala z toho, že Inktober nestíhám. Přitom se vlastně nic neděje. Budu to Alcyonovi muset nějak vynahradit, aby nevyhodil do povětří palác při (záměrně) nepovedeném pokusu.


16. den - míšenec | Dalaila
Dalaila je jednou z postav o kterých vím, že jsou, nevím, jak se zjevily, ale prostě jsou. V příběhu se nevyskytují, ale zároveň jsou něčím významným. U této napůl lvice, napůl vlčice, ji zvláštní dělají její rodiče. Její otec je kapitánem královi gardy (kterého je možno najít v první části Inktoberu) a její matka Mistryně Nadání pro život. Protože má od každého z rodičů něco, její vlastní podstata je vlastně jediný lék, který jejímu otci dokáže alespoň částečně pomoci.


17. den - zlo | Jakina /w Askaru
Výjev z příběhu, který bych možná ráda i jednou převedla do digitálu (možná, až budu mít nějaký fungující tablet). Jakina, žákyně Silentshade, je zde zobrazená při její zkoušce, kdy se musela postavit Temnému Smrtonošovi. Který je bohužel méně děsivý, než jakého jsem si ho prvně představovala. Stále se snažím najít nějaký svůj styl, jak stínovat tuší, ale stále se do toho nemůžu pořádně dostat. Mám ještě několik dní na to to dál zkoušet.


18. den - bylinář | Therris
Snad poprvé v tomto Inktoberu se objevuje má postava, za kterou skutečně píšu, která má příběh. Páni, vlastně je už třetí... pak je tedy přinejmenším nejaktivnější. Tento obrázek se mi poměrně dost líbí a postava samotná je jednou z těch oblíbenějších. Therris je Nadaná, flomág, jak se nazývají ti z Nadaných Země, kteří ovládají rostliny, každou poznají a dokonce zemi donutí plodit - ale to pouze ti silní, ke kterým Therris, coby Obdarovaná, nepatří.


19. den - elf
Původně jsem chtěla nakreslit svého Damiliona, nakonec z toho vznikl ale nějaký random elf, který ovšem vypadá, jako kdyby byl skřížený s trollem. Zvláštní, zřejmě takovéto spojení uplatním v příběhu, ať je postava něčím zajímavá... ačkoliv nemám páru, jestli v Bellmoralu trollové žijí. Ostatně jsem ale SUD, může tam žít cokoliv. Ach jo, skutečně bych měla opět začít kreslit lidi, a hlavně používat nějaké podklady a nevymýšlet si z hlavy.


20. den - opilec | Baltaire
Také jemu jsem jeden z článků tady na blogu věnovala. V příběhu, kde se sice neobjevuje ale padla o něm zmínka, jsem ho nazvala jako "elfa, který by byl schopný vypít líh i z nádrže na mrtvolu". Toť si myslím, že je naprosto výstižný způsob, jak Baltaira popsat a víc slov by snad ani nebylo třeba. Každý by si o něm po těchto udělal svůj obrázek. Já mám ostatně tohoto chlapíka ráda.


21. den - druid | Igna
Další nová postava, aneb. když nevíte, jakou postavu k tomuto zadání nakreslit. Inu, měla jsem tady elfí čarodějnice z Bellmoralských ostrovů, zde je jedna z jejich druidek. Tyto čarodějnice se vrátily k podobnému životu, jakým žili původní obyvatelé země a nepřijímají Nadané. Ostatně se straní veškeré civilizací a zajímavostí je, že se mezi nimi nenajde nikdo mužského pohlaví. Je to takový babinec.


Žádné komentáře:

Okomentovat