neděle 26. listopadu 2017

Proč mě miluje?

Nehledejte v názvu článku nějaké hluboké zamyšlení z mé strany - na(ne)štěstí se s takovými otázkami nemusím zabývat a možná je to lépe. Stačí mi poslouchat ostatní v mém okolí a docházím k názoru, že jsou s tím stejně jen samé starosti. Spíše by bylo namístě se ptát "Proč mě nemiluje?". Kdo? To nevím.
Proč tedy takový název článku? Zdá se, že jsem šla opět do sebe a vrátila se ke skicování lidských portrétů. A zase mě to baví stejně, jako na začátku - vyhrabávám se ze svého propadliště, o kterém jsem psala v předchozím článku. Brzy to vidím na další článek ze série Papírkování, protože mám ze školy opět pár použitelných skic; vesměs z mé hlavy. To samé ovšem neplatí o muži v tomto článku - představuji vám jednoho ze svých oblíbených zpěváků, na kterého jsem narazila poměrně nedávno. Simon Gleeson.
Why Does She Love Me? je píseň z muzikálu Love Never Dies; trochu méně povedeného pokračování Fantoma opery s neméně povedenými skladbami. Na Simona jsem stejně, jako na zbytek herců z tohoto muzikálu koukala s opovrhováním v očích - Ben Lewis mi v roli Fantoma absolutně nesedl, nesedl mi jeho hlas a někdy zněl jako pedofil a Anna O'bryne má sice hlas krásný, ale není to Sierra Boggess. V mém srdci zůstává jednoduše trojice Karimloo, Boggess a Fraser tou zlatou... ba ne, diamantovou. Protože je Hadley Fraser podle mého úchvatným Raoulem, mhouřila jsem nad Simonem v této roli oči, ačkoliv mi byl z oné hlavní trojice výše zmiňované nejsympatičtější. Co více říct, písní Why Does She Love Me? si mě podmanil a ačkoliv je Raoul v LND na zabití, oblíbila jsem si ho. Je to talentovaný muž s krásným hlasem - ještě i teď, při psaná tohoto článku, mu do uší hraje jeho album Elements a čím častěji ho neposlouchám, tím víc uvažuji nad tím, že až příště půjdu kolem prodejny hudebních alb (a nebudu mít zrovna co jiného k objednání) objednám si právě Elements.

2 komentáře: