úterý 28. srpna 2018

Budeš stále hrát, když všichni ostatní už zemřeli?

Onehdy, kdy jsem přemýšlela, co - nebo spíš koho bych si mohla nakreslit, jsem došla k názoru, že mám ve svém skicáku velmi málo Hadleye Frasera (pro představu, mám ho tam asi nejvíce). Nevadí.

Proč zrovna tento pán? Možná jsem to zde už psala, možná nikoliv. Tomuto herci a muzikantovi vděčím za jakési uvedení do světa muzikálů - kdo ví, jestli bych si po Bídnících pustila Fantoma opery, kdyby mě Hadley (v docela malé) roli vojenského důstojníka v prvním zmíněném muzikálů, nezaujal. Takže ano, dalo by se říct, že jsem si Fantoma pustila díky němu a díky němu i propadla muzikálům.

A právě i z Fantoma je tento skeč - vikomt Raoul de Chagny, a ačkoliv mám ve skicáku povícero jeho portrétů, Raoula v jeho podání jsem ještě nekreslila (nicméně na blogu jsem již jednoho před časem zveřejnila, v podání neméně skvělého zpěváka Simona Gleesona z Love Never Dies). Jako první jsem si vybrala starého Raoula, ze začátku muzikálu, od kterého se retrospektivně příběh odvíjí dál - mladého vikomta ale jistě nenechám opomenutého. 

Celá skica je kreslená obyčejnou pentilkou (zjistila jsem, že mě pentilky moc baví a na takovéto rychlé skicování jsou ideální!).

1 komentář: