neděle 23. července 2017

Všichni jsme sami | Shetlandy

Nerada dávám přednost jedné postavě před druhou a nerada si dělám takový ten žebříček nejoblíbenějších. Pravda je ale taková, že Shetlandy a Lysandra jsou mé dvě TOP postavy, které miluji a za které píšu skutečně s chutí, ať mám zrovna náladu jakoukoliv.
Shetlandy mě doprovází ve Světě příběhů ode dne, kdy jsem RP začala psát. Za těch pět let se její vzhled několikrát změnil. Původně to byla pískově zbarvená lvice s šedou květinkou na rameni a hnědými očky. Mnohokrát se začal a přestal psát její příběh. Kvůli problémům a nepochopení mé rodiny jsem příběh přestala na nějakou dobu psát a ta doba pro mě byla utrpením. Ale Shetlandy tady pro mě byla, a když jsem sebrala odvahu znovu napsat jednomu šedému lvu, že bych chtěla znovu psát, přijal mě s naprostou samozřejmostí. Ale znovu se opakovalo brzké rušení příběhů, kde jsem neměla ani možnost se rozepsat a to mě mrzelo.
Kromě jejího vzhledu se změnila i její povaha, která se měnila v závislosti na změně mé vlastní. Proto je to z tohoto hlediska postava, která toho má ze mě nejvíce. Je to introvert, který se bojí ostatních i kvůli její vlastní minulosti, která nebyla nejlepší částí jejího života. Dlouho jsem přemýšlela, jestli bych měla do její minulosti začlenit všechno z příběhů, které se psaly. Problém je takový, že si nepamatuji úplně všechny. Pamatuji si ale začátek jejího prvního příběhu a už jen proto, že to byl ten první, má v její historii čestné místo.

Shetlandy se narodila v El'dríjské savaně. Byla nejmladším z pěti lvíčat a rodiče ji měli ze všech rádi nejméně. Byla jiná než oni, s fialovou bambulkou na ocásku a modrými značkami kolem stejně zbarvených oček. Bili ji a dávali svou nenávist natolik najevo, že se to do ní otisklo a zůstalo v ní i do dnešních dnů. Proto se ostatních bojí a není jí příjemné, když na ni kdokoliv zvýší hlas. Když se jednou, teprve jako půlroční lvíče, ztratila, rodiče se o ni dál už nezajímali a nechali ji bloudit samotnou.
Naštěstí ji ale našla postarší lvice a starala se oni jako o vlastní. Naučila ji všechno, co k dospělosti potřebovala a Shetlandy se měla zase o něco lépe. Na svou rodinu dokázala alespoň trochu zapomenout a žila si bezstarostný život, jako jiná lvíčata. Ona stará lvice ji učila lovit, plavat a předávala jí své vědomosti. Naše životy jsou ale pomíjivé, lvice brzy umřela a Shetlandy byla opět sama. Toulala se krajem, tentokrát jako téměř dospělá lvice a všechno zvládala lépe. Tížil ji jen smutek za lvici a otevřená rána, kterou způsobili její rodiče. Proto se toulala raději sama a obloukem se vyhýbala jiným smečkám.
Shetlandy se v příběhu poprvé objevila jako lvice obtěžkaná lvíčetem, které pojmenovala Seky (alespoň tedy doufám, že si to pamatuji správně). Neměla otce, protože ten s Shetlandy dlouho nevydržel a když zjistil, že je březí, raději odešel. Ujal se jí jiný lev, který se o malou Seky staral jako o vlastní a Shetlandy byla alespoň chvíli šťastná. Tento příběh ale ze dne na den skončil a po tom, co jsem se ke psaní vrátila, už se v těm nepokračovalo - je otázkou osudu, co se s malou Seky podělo, jestli žije, nebo je mrtvá, jestli se někde usadila nebo se toulá podobně, jako její matka kdysi krajinou. Tak či onak, Shetlandy kdysi byla matkou a o své mládě přišla. Nikdo o tom neví, jen ona sama.
Obrázek namalovala úžasná Taya a jde o výjev právě z CiArského příběhu, o kterém píšu níže. ♥ Je to jedna z mých nejmilejších a nejusměvavějších vzpomínek, které z tohoto příběhu mám. Určitě navštivte její blog, purr. A abych nezapomněla, Shetlandy v CiArském plášti je také její práce. ♥
Dlouho se toulala, dokud ji packy neodnesly do CiAru, země, kde konečně našla svůj domov i přátele. A za to nemůžu děkovat nikomu jinému, než Tayi, které CiAr patří. Tam poznala milou černou kočičku Fialku (kterou můžete vidět na obrázku výše) a která se stala její nejlepší přítelkyní. Dokonce se barva jejích oček shoduje s barvou Shetlandiny hřívy. Po Fialce se seznámila s nenasytným králíčkem Stříbříkem, kterému nechtěně zasedla mrkvové sušenky - a že z toho Shetly byla chvíli špatná! - ale on se k nim jen s úsměvem připojil. Aby toho padání nebylo za jeden den málo, následně se jí podařilo do Ouščiny nory neslézt, ale efektivně skutálet.
Pro Shetlandy, coby do morku kostí divokou lvici, bylo naprostým překvapením, když před Ouščinou norou zastavil královský kočár a spolu s jejímu přáteli ji odvezl do CiArského hradu. Kde se dokonce setkala s Thaesiou Tayarinne. A dokonce od ní dostala svůj krásný plášť a Lor. Jsem neskutečně ráda za to, kde Shetlandy je nyní. Mezi přáteli. ♥

2 komentáře:

  1. Myslela jsem si, že máš společně Shetlandy nejraději Lys. Bylo to vidět, když jsem v El'dře psala za Alatiu a ta měla možnost ji potkat.
    Krom toho, na Askiho skypu neustále svítí právě její příběh xD Takže jsem ráda, že vás to oba dva baví. Můj lvíča se alespoň nenudí a Tobě to dělá radost. Takže jsou všichni spokojení. :3

    Všimla jsem si, že se Shetlandy měnila, i když jsem to asi neměla možnost zažít po Tvém boku. Taya se od té doby, co ji mám, změnila jen tím, že jsem ji několikrát změnila bambulku v hnědých odstínech a přidala béžový proužek kolem čumáčku.

    Mrzí mě, že Tvoji rodiče nepochopili podstatu příběhu. Moji rodiče to nepochopili do teď... a to příběh píšu od nějakých patnácti. Jeden by řekl, že za pět let se alespoň pokusí tomu porozumět, ale oni stále naši komunitu vidí jako nějakou sektu, kde mi vymývají mozek. xD Přitom já mám jenom ráda svůj příběh, svoje kamarády a to, co píšeme. (Ono to asi bude tím, že nemají rádi Askara, ale co už. :'D Taky by se to za tolik let mohlo změnit.) A doopravdy to nebylo vůbec lehké s nimi...
    Ale pryč od toho.

    U PLAMENA!!! Tys měla lvíče! :O Tedy Shetlandy, ale chápeš... Jméno Seky mi děsně něco připomíná! Pamatuji si, že kdysi Aski psal nějaký příběh... Terrigena? Nebo tak se to jmenovalo... psal to chvíli i na DA a právě tohle jméno (doufám xD alespoň mi to znělo podobně) se tam objevilo.

    Ahhh, ti lvi. Já být lvem, tak Shetlandynku nikdy neopustím!

    Ah, ale Shetlíku! Ty mě tu hrozně vychvaluješ. ♥ Až přechvaluješ. Ty obrázky jsem nakreslila ráda. I když ten s Fialkou se mi moc nelíbí, protože jsem tu zkoušela jiný způsob, jak udělat linky a vypadá to hrozně strojeně a nepřirozeně aaaaaa, ale alespoň se Ti to líbí a to je hlavní! Bílý proužek byl za tu situaci určitě moc rád. :'D

    Ach, jsem tolik ráda, že se Ti u mě líbí. Dlouho jsem hledala hráče, kterého bude právě můj příběh bavit a hlavně někoho, kdo se o něj bude zajímat. Za tu dobu jsem našla pouze tři, které by to skutečně bavilo. Moji dcerku Tayu, Askara (ale mám pocit, že ho nudím xD) a Tebe. <3 Proto si toho moc vážím, protože si pamatuješ ohromné množství věcí, které bych já už třeba zapomněla, ale Ty víš i ty nejmenší maličkosti o mrkvových sušenkách! <3 neuvěřitelné. OuO

    Takže jsem moc šťastná, že se u mě Shetlandy líbí a že CiAr vidíš tak, jak jsem chtěla, aby ho někdo viděl a chápal. V CiAru jde především o pravdivé přátelství, které trvá léta a nepodráží se.
    Děkuji Ti za to, jak si můj svět pochopila a jak hezky o něm píšeš. ^u^

    Ooooh my! Ty jsi pro CiAr vytvořila vlastní štítek! :O Oooo, jsem poctěna! <3 A mám z toho článku neskutečnou radost! c:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shetlandy samozřejmě miluji už jen proto, že s ní to všechno začalo. A Lys... k té chovám zvláštní city. I přes její hubatost v ní vidím vzor, protože je jiná než já. Silnější a méně se bojí okolí. A máme stejnou srst! Tedy, ona má srst, já si jen barvím na černo vlasy. xD
      Alatia je přenádherná flyonka. I tu si Lysandra oblíbila, i když povětšinou spíš zamlkle koukala z okna. Ale stejně, jako Shetlandy, i Lysandra si cení svých přátel, ať řekne cokoliv a zní to jakkoliv neslušně - prostě nemá filtr. Ale většinou co řekne nemyslí vážně. xD

      Ano, ale teď jsem rozhodnuta její vzhled neměnit. Líbí se mi taková, jaká je. ♥

      Tady nešlo ani tak o příběh, jako o něco jiného. To je ale už minulost, není třeba na to dál myslet. Nyní je to už mnohem lepí, a přinejmenším máma chápe, jak je to pro mě důležité. O tátovi nevím, jestli o tom vůbec ví.

      To byla taková nerozvážnost, bo jsem nevěděla, jak začít příběh. xD Ale ano, chvíli to tak bylo. To vůbec netuším, ale Askaru o tom tehdy věděl a chvíli, než se to celé rozpadlo a já přestala psát, v tom příběhu i figuroval. Netuším, jestli si to bude ještě pamatovat. xD

      Nepřechvaluju, jen říkám pravdu. :P
      Mi se ten obrázek strašně líbí a pamatuji si, jakou mi to udělalo neskutečnou radost, když jsem ho poprvé zahlédla v miniatuře na skype, protože jsem tehdy byla jen na mobilu. Pak jsem rychle spěchala na DA, abych si ho mohla prohlédnout lépe a celý. ♥ Ty výrazy obou dvou mě stále dokážou rozesmát, dokonce jsem to jednu dobu měla i na tapetě (a kdyby se mi na ní teď neusmíval jeden herec, tak tam bude i teď... no ale já ty tapety měním jak ponožky xD).

      CiAr jsem si oblíbila už od toho, co jsem do něj zavítala poprvé. A to nebylo s Shetlandy. :D Tehdy jsem psala za lvici, která už ani nevím, jak se jmenovala, ale přijela do CiAru z El'dry v záležitosti s kolejemi, nebo co to vlastně bylo. :D Mám tvůj svět vážně moc ráda a těším se, na všechny ty kočičky a co všechno ještě Shetly s Fialkou objeví. :3
      No jasně, že si pamatuji mrkvové sušenky. Chudáček Stříbřík. :D

      Já jsem ráda za tebe a tvůj svět. ♥ To je nejdelší příběh, který se s Shetlandy psal, tím jsem si jistá. :3

      No jasně. Snažím se mít tento blog v lepším pořádku a přehlednější, než ten starý. A určitě jednou přibude více obrázků k CiAru. ♥

      Vymazat